16 november 2011

Ja, jag vet...

Snart kommer någon eller några av er kanske säga till att det varit för mycket videoklipp och för mycket Bowie de senaste dagarna.


Fast, du behöver inte säga till, jag vet att jag bara får fullständiga febertoppar med Bowie. 


Jag bara behöver detta frosseri i hans skapelse, uppenbarelse och likamen. Behöver gå varm på allt om och av Bowie då och då. Du får tänka på och respekt för att jag under delar av min uppväxt så smått har inbillat mig att han kunde vara förälder till mig och att han bara adopterat bort mig. Och på sätt och vis har han ju faktiskt varit min storebrorsa sedan jag var sju år. Inser när jag skriver dessa rader att han och jag faktiskt är besläktade eller i alla fall mer nära än de flesta syskon och släktingar någonsin är. 


Så "bare with me"! Det kommer komma fler sådana här ryck... För alla vill vara... DB!
 Hannelore Knuts och Diana Meszaros 
Tilda Swinton
Tilda Swinton igen 

Tilda Swinton en sista gång

3 kommentarer:

Ebba sa...

Tjena FFF (Fina Farbror Fashion, gulligt va?),

Vilka grymt fina bilder du alltid hittar. Jag bara ser frma så himla mycket tills vi ska få se bilder från Den Enorma Garderoben eller kanske t.o.m. visningsbilder från FFF, för det kommer väl?

Bamsekramar Ebba

E20 Norr sa...

Fantastiskt coola Bilder! Love.

Unknown sa...

Ebba, jag är med på flera ställen. Var mer uppmärksam.

E20Norr, love ya! De var lite för dig, mitt i allt!!! Take Care