13 november 2011

Fars Dag

Vet att det förra helgen var dags för alla att känna samvete eller riktigt dåligt samvete att de borde gå till närståendes gravar. 
Jag går sällan till gravar de beslutat viktiga dagarna, jag brukar besöka mina gravar så ofta jag kan och kanske är det viktigaste att vara där när det behövs för mig. De flesta går jag sällan till  fysiskt, däremot besöker jag dem ofta på det för mig viktigaste sättet. 


En grav har jag extremt behov av besöka fysiskt och mentalt, och frekvent. Du som känner mig vet att det är Min Kompis grav. Jag är där nu, när jag skriver, och jag har oftast med mig Min Kompis när jag behöver tänka och besluta. 


Det är faktiskt så att det ögonblick jag tänker oftast på är ett av många ögonblick med Min Kompis, ett ögonblick som jag valde skulle påverka mig mycket. 


Idag är en sådan där dag då det räcker med det viktigaste, TACK!

2 kommentarer:

LMS sa...

Fint!

Unknown sa...

Tack, Min Kompis finns faktiskt mer idag än då.

MR