30 november 2011

Minst en limefärgad väg

Den dagen det är dags för att renovera The Enormous Wardrobe så kommer minst en vägg att bli limefärgad. Så är det bara. Jag blev inspirerad av Rockstjärnan och ett besök hemma hos honom samt en bild på honom och hela hans arsenal av guror. 
Den dagen det är dags för den stora renoveringen av The Enormous Wardrobe så kommer hela lägenheten att målas vit, sedan kommer en vägg att målas i lime och preliminärt vet jag vilken vägg det kommer bli.

Tack för inspriationen Rockstjärnan! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

...det var så lite, men observera att vår vägg inte är målad ut beklädd med Vinyl...japp, det är sant det heter vinyltapet, och är obeskrivligt sexy:D
Endast det bästa är gott nog för The enormous wardrobe!!!
R.S

Anonym sa...

Hejsan,
härligt att du ska måla om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Unknown sa...

R.S!
Vinyl i massor kommer införskaffas. The Enormous Wardrobe kommer att vara dig evigt tacksam

Vendela! Kul att det är fler och fler som lär sig monitorering, me like! Ska kolla alla dina förslag och alternativ.

MR