02 december 2011

Det viktiga

Vaknade en lördagsförmiddag i november och det hade varit enormt ambitiös en period. Den ambitösa perioden hade dessutom kommit efter en veckas intensivt sängliggande och kanske var krafterna och batterierna lite sådär knappt halvfulla.


Hela lördagen bara interagerade jag med vänner i helt oplanerade möten och snack och prat, traditionella såväl som nutida.


När jag på sen eftermiddag eller tidig kväll nu skruver detta så inser jag en sak med flera bottnar. Shit, vad jag känner mycket levande människor av alla de slag. Och vad intressanta och bra de allra flesta av alla är. Jag har massor av vänner och människor med vacker insida och de är fyllda av klokskap och filurskap.


Det som jag känner för nära vänner och människor som Stylisten, Prinsessan, Fotografen, Min Lilla, Rockstjärnan, Agenten, LMS, Fixaren, Direktören, Min Lilla, Ann, Facklan, One, Perceptionisten, Den Vackra, Ekonomen, Kartan, Fastighetskungen och andra är faktiskt ren kärlek. Och det finns fler, fast denna gången blev det dessa namnen... Love Ya!

3 kommentarer:

LMS sa...

Love Ya tooooooooo!! Take Care...

Anonym sa...

Bisous!!!
R.S

Unknown sa...

Idag saknar jag er båda som faan! Puss