18 januari 2012

Ja, det är en svindlande tanke...

Jag fick en present av Smeden för ett tag sedan. En present med en story bakom. Alla fina vänner jag har använder olika sätt i sina omtankar. Jag tror att Smeden har lagt ned massor av tid. 
Jag fick en ring med inskriptionen "Ja, det är en svindlande tanke...". Smeden hade läst Rocky#18 (som du kan köpa här)och i en sekvens sitter Rocky och en kompis på bio och universum syns på bioduken. Kompisen säger: Universum alltså... Man är bara en liten obetydlig smygis i det stora hela...". Rocky svarar: "Ja, det är en svindlande tanke att lilla jag är centrum i allt det där!" Ovanför inskriptionen blinkar det från skyn från fem stycken briljanter. 


Jag lovar att jag kommer lägga upp en bild på ringen så snart jag bett någon att ta en bra bild på den. Den är fantastisk! Boken då? Du kan säkert din Martin Kellerman, den är givetvis helt fantastisk. 



En killkärleksgåva från en klok man till en som är fylld av sig själv! Tack Smeden!

5 kommentarer:

Anonym sa...

E ´stato veramente qualcosa hai bisogno, amico mio!
Le camicie si inserisce perfettamente tra l'altro;)
Il tuo personale orafo:D
Ciao!

Unknown sa...

Gracie! MR

Annika sa...

Hihi, jag sitter bredvid Ann när hon skriver ett eget inlägg (hon är lite känslosam och saknar dig, fast det vet du fuling:)) Fast nu ser vi fram emot att få se ringen

Annika sa...

Nu blev det konstigt... Klåfingrig som få:) Jag skulle skriva att vi ser fram enot att få se den omtalade ringen som Farbrorn skrutit om i sina mms. We want to se den i real life:) Puss Annika

Anonym sa...

Du vet att detta är larv (inte ringen alltså) och du förstår att Annika är på tredje vinglaset:) Godnattpuss, where ever you are! Ann