10 november 2012

Har du blivit kliad på ryggen under din uppväxt?

Om du ska skaffa en respektive eller någon nära så ska du se till att denna någon gillar att bli kliad på ryggen. Enligt Stylisten är detta ett av de viktigaste kriterierna för att ha rätt känsla och omtanke, åtminstone är det så jag tolkar hennes tanke och åsikt.

Och när jag själv tänker efter så är ryggkliandet en central del i en relation, de som jag varit tillsammans med och som gillat att bli kliade eller klia på ryggen är få, men de har varit de bästa relationerna. Och tvärtom.

Jag vet att det finns människor som är kalasbra ändå, men de är undantaget. Regeln är att du bara ska umgås och relationera med folk som gillar att bli kliade på ryggen, de är tryggare som människor. 

Allt ovan finns det bevis på, det finns väggbonader som manifesterar och säger exakt som ovan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har jag mest kliat ryggar! Är det farligt?
R.S

Unknown sa...

Du är då en så kallad giver! Inget farligt alls med det.

Du är lite som Messias för de som gillar att bli kliade, ingen ser dig men de känner resultatet av vad du gör


MR

Anonym sa...

Det lät ju jättefint, nu ska här klias:)
R.S

Unknown sa...

Rätt prio R.S!!! / MR