05 november 2012

Och plötsligt blev det roligt för en stund igen...

Igår på altanen under infravärmen så blev det kul med bloggen igen, och en anledning till det kan ha varit att det plötsligt bara rasslade till med en enorm ökning av besök på bloggen. Nästan samtliga besök under gårdagen gick att hänföra till sökningar om Olle Ljungström via google.se.

Och när detta skedde så satt jag och skrev om saker och funderingar som inte fått plats att vara framträdande i mitt huvud på ett bra tag... Det har varit fullt av saker med annan prägel och med annat fokus. Så mitt i att jag satt och skrev helt andra saker så började det rassla i statistiken.

Och plötsligt var det än roligare att skriva ned en massa funderingar igen, så nu ligger det en massa kluriga saker framåt för publicering.

Varför jag har ett stekt ägg som bild på detta inlägget...? Ja, det kan du få fundera på...

Inga kommentarer: