06 november 2012

Så var det dags igen...

Så var det dags igen... Dags att ta farväl av en av de viktiga.

Dagen idag tillägnas en av de som följt mig hela mitt liv, som nu är borta. En som jag minns att jag alltid längtade efter de tillfällen du och din familj skulle komma till oss och att det alltid kändes som att ni var för kort tid hos oss. Det brukar var så med de som jag gillar mest.

Kanske kommer du äntligen kunna komma att lägga massor av tid med Min Kompis. Jag vet att ni gillade varandra mycket. Förmodligen var ni extremt lika trots att du var rastlös och Min Kompis var lugn. Och kanske funkade ni så bra tillsammans genom att han var en knivskarp logiker och du var sylvass och rävig.

Du är en som jag verkligen kommer sakna, du är en del av ett barns trygghet som försvinner. Hoppas verkligen att du och Min Kompis får tid för och med varandra nu. Så kanske ni kan erkänna att det var jobbigt ibland, eller kanske inte...

Det är din dag idag, Du var en Hedersman! TACK!

Inga kommentarer: