10 juni 2009

Snygg palestinasjal!

"Oj, vilken snygg palestinasjal du har". Fick den fina komplimangen för ett tag sedan av en kille.
Alltid kul att det är någon som gillar vad jag har på mig.
Killen som sade det fick en tydlig anmärkning av sin flickvän som sade att det ej var någon palestinasjal och att det allt vore kul om han vågade ha på sig något coolt eller annorlunda någon gång.

Jag tycker att det var kul att han gillade den. Märket var Ra-Re och den är djävligt snygg, killen har ju smak.

Om det är så att han och hon känner igen denna dialogen så beror det på att jag återger den som jag uppfattade den.

Palestinasjalen han gillade är scarfen du ser i hällorna på kortbyxorna på bilden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Iband när jag läser dina innlägg känns det som mjuka texter, men mitt i (eller kanske genom hela texterna) bara smäller du til en. Och det är bra. Kör på, vi skall försöka stå upp:)

En fråga; jobbar du inom restaurang?

Hans