02 november 2009

Lägg ned Parlamentet

Satt med Min Lilla och kollade på Parlamentet en söndag för ett tag sedan. När Parlamentet kom var det fräscht och kul. Jag gillade det enormt mycket fram till att någon hade varit på en inspelning och jag fick höra hur manusstyrt det var. Klart det hade gått att gissa sig till, men jag klarade av att fortsätta titta på det trots informationen. Jag tyckte programmet var bra och fortsatte titta ett par år.

Men nu har det klivit in i någon slags underbältetstandupseghetsvihargjortförmångaavsnittgrejsimojs.

Jag har härmed slutat att titta på det. Mitt tips till 4:an är... Lägg ned det och släck ljuset.

Mitt tips till dig är... Gör något annat eller byt kanal.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Agree!
AK

Anonym sa...

Kollade på det igår. Bara för att du sågat det och för att jag ej sett det på riktigt riktigt länge. Tror att de var nedanför byxliningen på tredje kommentaren. Jag joinar och skiter i det framåt också. Upprop?:)
Calle