08 december 2009

"Tänk vardag"


Genom att besöka butiker och prova på deras service och utbud så får jag mycket tankar om vad service och kriterierna för en bra butik är, åtminstone för mig just nu. Ett av de bästa uttrycken jag tagit till mig är "Tänk vardag". Tror att det var när jag provade pälsen på bilden och fick denna kommentar plus att jag av samma butiksägare fått klart för mig att det är jag som avgör vad som tillhör herr- respektive damkollektionen. Flera som jag sett i pälsen på bilden har sett helt fantastiska ut i den. Och jag har sett Prinsessan, Bunnyn, Stylisten, Spinn, Fixaren med flera i den. Du kan köpa denna "päls" från RaRe. Tänk vardag!

Många gånger har jag själv och andra skippat att köpa ett plagg de gillar för att det "syns för mycket" eller är för extremt. Tänk vardag. Det enda som skall hindra dig från att köpa saker är ekonomi. Tänket är prova, prova saker du ej provat förut, ta bild på dig och kolla prislappen och tvättråden efter det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tolkar det som att du är ägare av pälsen... Hm! Det var som du berättade att Prinsessan sagt till dig. -"Du är inte osäker på din manlighet". Minsta man kan säga...:)

You are realy rare! Ses!

D