23 april 2010

Brigitte Bardot

Jag satt och skrev en dag och fick för mig att skriva om Brigitte Bardot. Jag har alltid tyckt att de svartvita bilderna på henne är fantastiska och då är jag inte en person som har direkt förkärlek för blonda och storbystade så kallade sexbomber. Tycker att de är billiga. Fast BB i svartvit har jag tyckt sett cool ut.

Jag satt och surfade och lästa om henne på nätet förra helgen och insåg plötsligt att jag inte alls hade lust att vare sig publicera bilder på eller skriva något bra om henne. Jag hittade nämligen något jag ej gillade.

Jag läste mig till att hon har gjort flera politiska uttalanden riktade mot invandrare och särskilt muslimer, vilket har lett till att hon flera gånger fällts i domstol för hets mot folkgrupp.

Därmed blir det inga snygga svartvita bilder på henne och mitt intresse för att skriva om henne tar härmed slut.

Djurrättsaktivist och rasist... Väx upp kärring eller håll käften!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Agree!!!
R.S

Anonym sa...

Nassekärring! Omodern och skall hålla truten!

You rule MrRaRe!

Unknown sa...

Skönt att ni håller med! Vet inte hur jag missat det, men bedrövlig kärring!

Anonym sa...

Hon kanske bara att djurrättsaktivist för vissa djur. Kanske bara de korkade och inbillska?