20 augusti 2010

Ingen avkoppling utan rätt uppkoppling

För ett antal år sedan hade jag många kring mig som tyckte att det var stressande att vara uppkopplande jämt och de senare åren har det funnits än fler som har känt sig stressade om de inte är uppkopplade. 


Personligen har jag i sommar provat på hur det är att ha dålig uppkoppling. Intressant ur jobbperspektiv att förstå hur det ser ut och påverkar mig att ha dålig uppkoppling. Mest intressant att märka hur beroende jag är av att stilla min nyfikenhet på hur saker ligger till, dess historik, dess roll och så vidare. 


Jag är enormt beroende av att veta och vill veta direkt. Bra eller dålig känsla? Mest enerverande och retligt att tappa snabbhet.

Och ja, bilden är från Paradiset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jassåååååå! Är du beroende av uppkoppling!!! ??? Nähäääää!

Pussar Ann

Anonym sa...

Du med dålig uppkoppling låter omöjligt:)

HH