04 september 2010

Moon Thai Citchen - Bästa thairestaurangen i Göteborg


Nästa gång du besöker Little Village så ska du definitivt besöka Moon Thai Citchen. Den ligger på Storgatan 1, precis vid baksidan på Hagakyrkan.

Mig veterligen den enda thairestaurangen i Little Village som har delvis importerade thailändska grönsaker och som har tagit inredning och menyer hela vägen till den kitchighet som annars bara går att hitta på plats i Siam. 

Har varit där ett par gånger med Stylisten och Fixaren och lite andra och det är suveränt gott. Jag har ätit bland annat Lab Moo båda gångerna och den är extremt god. Allt annat inklusive de turistifierade pannkakorna är enormt gott. Det är ett ställe som kommer göra dig lyckligare. Kanske kommer du få fel på beställningen och ett enormt trevligt och personligt bemötande. Underbar mat till bra priser.



Du hittar deras webbsida här. Bara att gå dit nästa gång du är i Little Village.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Got check it out!!!! Nu blev jag riktigt sugen på Thaikrubb!Faktiskt!
R.S

Anonym sa...

Hej Favoriten!

Den kan du få bjuda mig på middag på ! När? Jag kan idag! Bara att du hör av dig.

Anonym sa...

Vi var där och käkade i veckan. Efter att vi fått fel beställningar ett pat gånger åt vi fantastiska smårätter. Riktigt nice!

a.

Anonym sa...

Vi kommer ned någon gång i höst utan tjejerna såvart du kan ta oss på tur i dina kläd- och matdomäner.

Alla hälsar/Kusin