15 april 2011

Det finns så mycket att läsa...

Befinner mig i någon sorts exstas just nu. Jag har hunnit eller tagit mig tid att läsa massor det senaste. Det blir alltid lika allvarligt varje gång jag tar mig tid för läsande. Det blir någon slags multiutveckling av hela kroppen på en gång. Numera brukar det bli på hotellrum på nätter med TED eller annat på och en site eller blogg på skärmen och det landets nyheter på skärmen. Sedan avslutas det innan jag somnar med traditionell bok. Just nu är det boken ONE av Stefan Engeseth som avnjutes innan nedsläckning eller vid avsvimning...


Vad jag vill säga är att det är enormt kul att ta sig tiden att utveckla sig oavsett det är via bloggar, böcker, PEW, Nielsen, eller vad det än må vara.


Min uppmaning till dig och mig är... Ta eller skaffa tiden!

Inga kommentarer: