16 april 2011

Kronér är en gråvit figur


Tittade några minuter på ett program där vuxna skulle klara av att svara på frågor som femteklassare ska klara. Programmet och formen verkade kul och bra. Frågorna var på bra nivå och barnen som fanns med verkade duktiga... Och så var då Kronér där... Jag känner inte honom och kanske skulle ha en annan uppfattning om honom om jag gjorde det. 
Jag har en positiv sak att säga, och det är att han inte hade sin frack och sina gympaskor. I övrigt så är han en katastrof i allt han företar sig. Han är intetsägande, utdaterad, långsam och profillös. Jag vet inte vilka program han gjort de senaste åren och är väldigt glad att jag inte tittat på dem. Och jag vill även säga att det övergår mitt tonöra att förstå varför han ska sjunga och spela eftersom han absolut inte kan sjunga. Spelandet får någon annan manad svara på om han kan. 

Lasse Kronér är en gråvit figur!  

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker han är Retrochick, det är visst så det heter! Kan även vara PerAlbinVintage!
Harmlös, lättglömd....om du slutar tjöta om en!
R.S

Right said F sa...

En äcklig blowitfjant!

Anonym sa...

Om du säger det så...
R.S

Anonym sa...

...btw, fin helbild han fick på din sida, fulingen!
Stryk den...den kom ändå för sent, det är över, kriget är slut...dom vann....sällskapsspelarna;)
R.S