29 april 2011

Tack för parfymen!

Ibland händer ovanliga saker. Jag satt på ett flyg för ett tag sedan (oväntat va!) och fick en komplimang av en som jobbade i kabinpersonalen när jag klev på planet. När jag sedan skulle kliva av planet, klev av sist av alla, så fick jag en flaska parfym av kabinpersonalen för att de tyckte att jag var den bäst klädda personen de haft på flyget på länge. Stort tack till och hatt av för kabinpersonalen! Och puss till W19 som är dom som håller mig på banan i smak, stil och klass.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen har du fått pli på SAS!!!
R.S...registrated member of the 10.000 club!
;)

Unknown sa...

Bäste R.S., sätt dig ned och förbered dog på en chock... Det var INTE SAS!!! Förstår att du var säker på din sak, men de är så trötta och självupptagna med att boka om oss andra till förmån för sina egna släktingar som reser på personalrabatt. Detta var ett brittiskt flygbolag.


MrRARe

Anonym sa...

NÄHÄ?? Det var det värsta...eller bästa jag hört!
R.S