24 april 2011

Vänner

Vänner är ett bra påhitt. Jag har fantastiska vänner.


Förmodligen skulle de kunna vara fler om jag prioriterade att underhålla fler av relationerna. Jag har svårt att få till tiderna för de vänner som är i fasen med att deras helger är fullbokade. Jag ska göra ett bra försök att se till att relationerna blir fler. Kring mig har jag ett gäng med helt fantastiskt olika och bra personer som förhoppningsvis vet att jag finns där för alltid, för jag vet att de finns för alltid. 


Livet är allt väldigt bra. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och här hittar jag nu att du lovar att vi ska ses mer:) BRA där!

LJ

Anonym sa...

hahahah! LJ bara suktar;)
VI därimot, ses snart!
R.S

Unknown sa...

LJ! Helt korrekt, och det är du som får höra av dig. Har inte dina uppgifter. Hör av dig så skickar jag en autograf!

R.S., jag kommer upp på onsdag morgon och stannar till torsdag sen eftermiddag. The skirts will join!


MrRaRe