28 april 2011

Tro det eller ej... Nya brands på MrRaRe's lekamen

Jag köper en del kläder och genom åren har det alltid varit något märke som legat bättre till än andra. Du vet att jag köpt kängor och skor samt klockor och strumpor från en massa varumärken och att det varit mycket RA-RE på kläder och scarfar. 


De senaste märkena som kommer mig närmare är DondupMauro GrifoniD'majuscule, Muubaa och annat. Jag kommer dunka upp plaggen här under våren och sommaren. 
Här ser du min fantastiska och väl doftande skinnjackskjorta av den mer magiska kvalistilen från Muubaa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör du den på 40 grader, eller gör du som jag, slänger den när den börjar få en alltför poignant doft?
Eller säljer W18 den vidare då??
R.S

Unknown sa...

Bäste R.S., den kommer aldrig att tvättas vad som än händer med den. Och jag vet inte hur W18 är, men W19 jobbar bara med nya grejer:)

MrRaRe

Anonym sa...

:D
R.S