11 september 2011

Saknar Milano

För några dagar sedan satt jag i soffan och pratade med Francis Farmer. Det var länge sedan vackra Francis och jag sågs och det visade sig att hon hade flyttat hem från Milano i våras. Hon förklarade varför och jag förstod. Det var helt enkelt prioriterat att bo i Sverige ett tag. Miss Farmer har gjort helt rätt och huvudanledningen är en prioriterad sak hemma i Avlånga Landet. Francis kommer flytta ut till Italien eller annat land igen, där hör en individ som hon hemma.


Efter det mysiga soffsnacket så har hjärnan stuckit ned till Milano i synnerhet och Italien i allmänhet med jämna mellanrum. Jag är helt enkelt enormt sugen på att flyga ned på en helgtrip snart. Får kolla med Prinsessan om hon är på för att dra en helgtrip till Milano.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mister Uncle! Nu undrar jag en sista sak! Varför frågar du aldrig mig om att resa någonstans? Varför är det en massa skådisar och prinsessor? Jag gör nu mitt sista inlägg (lovar) om du i veckan frågar mig om det är jag som är Fresterskan. Du har frågat mig förut och då sa jag nej. Frågar du mig igen så ska jag svara ärligt att det är jag som försökt vara en rolig stalker. Men jag har tröttnat, får ingen attention och cred som stalker till Mister Rare. Min tanke var ju att om du skaffade en prseudonym så kunde jag göra det. Och jag pratar ofta om bloggen med dig under min riktiga identitet och du nämner aldrig Fresterskan:( Nu vet du säkert vem det är??? Fråga mig i veckan om det är jag:)

Fast kom precis på en kul tanke, nu kanske jag börjar bli intressant och att det hwla slutar med att du xrågar flera andra i veckan...

Världens sista inlägg från Fresterskan slutar med en puss och natti!:)