04 oktober 2009

Bakom baren i Richland

Livet är fantastiskt! Vi kan vara på en resa som handlar om att prova nya saker, om vi vill.

För ett tag sedan frågade Stylisten och Fixaren mig om jag kunde tänka mig att vara bartender i Richland en fredag. Svarade självklart JA rakt av. Ett kort omdöme är, bland det roligaste jag gjort på länge. HubbaBubba!

Jag gillar att träffa mycket folk, synas, pumpa på, dra in deg och att få personer att trivas. Så, det var perfekt. Och fruktansvärt kul. Det har med ovan och en del andra saker att göra. Det enda stället där jag trivs med att göra ingenting är Paradiset. Är jag i Little Village så hittar jag alltid hellre på grejer än sitter och gör inget.

Det var en oerhört rolig, nyttig och givande kväll bakom baren i Richland. Du får fråga mig om du vill veta detaljer.

Med dessa korta rader vill jag meddela att det är grymt kul att jobba i bar. Du kanske gör det eller har gjort det. Då vet du. Dessutom vill jag tacka Stylisten och Fixaren för att ni förgyller mitt liv! Det har blivit ännu roligare sedan vi började umgås mer. Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du var grym. Sorry att jag var så loaded. Lunch någon dag?
C

Anonym sa...

Fattar inte hur du hinner vara med överallt. Du har alltid jobbat med dina yrken än någon annan. Dessutom träffa jag dig bakom bardisken i fredags kväll. Hörde att du jobbade i butik i lördags. Och om jag känner dig rätt han du säkert med något kalas i lördags och säkert en del fotboll, fikor och annat...

Vi andra undrar var du får all kraft och tid ifrån...

Klas