08 oktober 2009

Han skuttade...

Ofta gör en liten händelse, en sekvens eller en glimt mig enormt glad. Vissa dagars händelser, sekvenser och glimtar gör att jag knappt kan somna på kvällen. Jag är van vid att dagar kan bli långa, höga, låga, sneda och breda. Jag är bortskämd med tempo. Dagen idag har varit speciell. Så speciell att jag ligger i sängen en vardag och bloggar istället för att jobba. Bara idag har fått hela mitt väsen att jubla.

Jag såg en kollega som skuttade fram på idag. Han såg enormt lång ut. Skutt är en enormt positiv och proaktiv person men det jag såg idag tog bra i hjärtat. När jag senare på kvällen hörde att Steady, en annan kollega, var enormt imponerad av Skutt. Då kändes dagen fulländad.

Kanske skulle det räckt, men det har gjorts allmäna utrop hela dagen som får mitt hjärta att hoppa och det ger en enorm styrka.

Strategen var grym idag, också enligt flera, men framförallt enligt Kommunikaktris.

Stark fick ett tydligt beröm av viktig person.

Mrs Telecom visade hjärta och plikt, det gör hon alltid.

Jag kan hålla på för evigt innan jag stänger ögonen för dagen.

Fy fasen vilka bra och duktiga människor jag har förmånen att ha runt och med mig.

Ni gör mig komplett.

TACK!

Inga kommentarer: