22 mars 2010

Vad vill du ha?

Y: "Vad vill du ha?"
X: "Jag vill att det blir du och jag!"
Y: "OK"
X: "Vad då OK, vill du alltså?"
Y: Tystnad...
X: "Du vill alltså att det blir du och jag?"
Y: "Nej, det var det du som ville!"
X: "Men du sade ja?"
Y: "Nej, jag sade OK!"
X: "Varför sade du OK, fattar du inte att jag blev glad...?"
Y: "Klart jag fattade att du blev glad,... jag har aldrig sett dig så lycklig!"
X: "Du är ju inte klok, vad fan menar du? Hur kan du göra så här...?"
Y: "Göra vad då, jag bara frågade vad du vill ha!!!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och denna dialogen kommer från...:)

Puss Ann

Anonym sa...

Haha...

Du är för rolig...

Och nu skall vi alla gå hem och ifrågasätta om vi tänkt rätt...

Men det vågar vi inte...

Kidda

Anonym sa...

Fan, jag börjar bli beroende av din blogg:) Tror detta är mitt tionde besök på bloggen idag. Skitkul att fler börjar kommentera. Vet att du har många besök. Bra om fler låter bli att lurka sig.

Kidda

Anonym sa...

Detta inlägg förstod jag inte riktigt. Hur menar du? Eller var det mer internt eller riktat till någon?

CÖL