23 mars 2011

Coton Doux

Nu ska du få reda på ett par riktigt heta saker. Du vet sådana där saker som kommer snurra på people.com i flera dagar efter att det blivit släppt här. Jisses vad världens skvallerpress kommer jaga mer info nu...


Rockstjärnan har ett favoritmärke på skjortor, Coton Doux... Det passar utmärkt vid vissa spelningar och tillfällen att bära en unik och annorlunda skjorta från Coton Doux, säger han!


Så senast jag var i Paris fick jag kuta in med nummer på skjortor och fixa fram dem i Marmais. Det blev S14-Revolution och S11-Dices i storlek 43/17. Så nu kan ni Rockstjärnans storlek på hans unika skjortor.


Detta kan också göra att deras omsättning kommer öka i Paris och annorstädes.
För min del blev det en pyjamas som jag spatserar runt i innan och efter sömn. Jag har hela mitt liv sovit i mässingen eller i snygga kalsingar och kommer så fortsätta att göra. Pyjamas är till för innan och efter sängen. Dessutom blev det ett gäng boxershorts att visa Stylisten och Fixaren, och de var grymt snygga. Men jag kommer aldrig att använda dem som kalsingar annat än i sängen.


Och nu kommer dessutom Rockstjärnan börja jaga mig för att finna ett svar på varför de ligger i mitt gästrum i Little Village och inte är skickade till honom än...


Kolla Coton Doux nästa gång du är i Paris eller kika här. De ligger på Rue Sainte Croix de la Bretonnerie, Marais/Paris


Du hittar dem på FB här.
Och på Twitter här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha!!! Du håller dem som gisslan på grund av min långvariga frånvaro från din ädla...by?
Nåja, skicka du dom i samma sändning som Nashvillebeställningen;)
Din/R.S

Anonym sa...

Btw, det var "min" hofleverantör, ingen annans! Som du vet så levde dom i högsta välmåga pga av mig OCH om dina klienter inte lyfter det tusenfalt, så får vi köra ett silent agreement på vårt nästa fynd, du vet vilket;)
R.S
ps. aldrig mer Coton Doux, känns solkigt nu....eller inte;)
ds