22 mars 2011

Maria Marsipiani

Det förekommer en tant som försöker pratar särpräglat och som verkar urblåst i Svenska medier. Jag såg henne för första gången på en av mig tidigare ifrågasatt prisutdelning i Sverige. Jag hade hört talas om henne eftersom hon hade varit med på en TV-såpa som alla pratade om. Jag hade fått en bild av att det var en trettioårig golddiggerbabe eller åtminstone att hon såg Hollywodplastig ut.

Nu har jag sett henne på reklamfilm och i någon intervju. Döm om min förvåning när det som dyker upp är ett ganska tomt åkerspöke.

Jag förstår inte hur usla liv vi måste ha om detta är något att uppmärksamma. Det är precis som med den andra läskiga tanten med sin anorektiska vampyrlook, den gymmande Drak- Ulla. Såg att hon hade ett program där de visade fett i enorma glasskålar och kör fettet ur folk genom att göra övningar med alldeles för mycket belastning och tyngd under för kort tid.

Jag blir uppgiven när jag hör och ser att människor jag högaktar och respekterar tycker att det är ett bra val att kolla på detta. Vart ska detta Tacoätande, text-röstande, TV-gloende folk åstadkomma framåt med sådana förebilder och prioriteringar??? Och vem ska se till att vi blir annat än ett exotiskt turistland för asiater med kineser i spetsen? 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Där fick hon, säger jag!

Kidda

Unknown sa...

Kidda! Jag förstår hur du menar. Jag säger mest att de som tittar på henne och därmed föder henne är de som är patetiska!!!



MrRaRe

Anonym sa...

Hur har vi det med Glada Hudik och Ullared, kanske e Solsidan, Filip och Fredrik (trots min lilla kräks i munnen) på rätta sida och i tidet...kunden diggar det fett när han "vilar"!
...oj, nu blev känsligt för Svenne, dom skådisarna är ju olyckligtvis födda med "huvudet på sne" taskit att negga på dom....men vad är den senaste jingeln med Marsupilami för Solresor och Hamburgare ?....
Evolverad till sitt nuvarade stadium ba, från vadå.... från brånsoldern på tie dagar??? Kan ju knappast sälja morsans majs eller PH shoppa, går svenne på det enkla?
Det är ju skådespelartalanger värdiga "Koks i lasten värsta TinTinen!??
Men dome tunga kändisar såklart? Ja, det är möjligt....men, Persbranten, där har du ett fett latino som vill haja framåt bara, han får aldrig vara tung i reklamen bara haja backfat från honom och vi degar upp i huset!
Läxa tills nästa gång blir, finn motsägelser till att "det var bättre förr" och hur Kungligt najs vi har det idag!?!
Vad roade sig mänskligheten sig med då ra, då alla Samhällen byggdes och inte raserades....vad va kul då?
Finns det något samband?
Svara i iFånen nu då kompis, r e det värsta menshäxan "on set"
ps
Hur går det med artistens skjortor, hosta snabbare, len! Han e värsta mensbruden nu!! dom ska till Milano för hans fotosession, typ igår?! Kameran står riggad och degar utan att jag har något i sökareeen! Du ordnar det va, Maria? Fucken så ugly skjortor, är det hans deal att få bära dom(?), eller är det du med RaRegrejen som vill sätta honom i säcken??
Skulla vara grym på det fotoshotet med lilla plastbrallan och brännmärken, snubben hade blivit värsta Cindy Lauperhitten...snabba nu... Len bultar på tunna hotellrumsdörr och jag är inte säker på att det är med näven !!!
MVH
Puco Rabatt