05 mars 2011

Hans K

Hans K. Fick ett tips om detta möbelmärket av en trevlig stolsgranne på flight till Tyskland. Jag noterade det och har nu googlat och kollat in det på nätet. 


Eftersom personen bredvid mig var en skön person och beskrev varumärket med värme så hade jag höga förväntningar och jag hade verkligen velat skriva att det var fantastiskt. Men de har enorm dåligt med bra bilder tillgängliga. Någon skulle behöva hjälpa dem med hansk.se samt att se till att alla bilder finns taggade för Google och på Flickr och Picasa. Dessutom borde de se till att finnas representerade på You Tube, Linkedin och Wikipedia.


Eftersom rekommendationerna var så varma så kommer jag att se till att få se möblerna i butik, men min gissning är att de som annars får höra talas om varumärket av någon kommer tycka att det är för tråkiga grejer eftersom de inte går att se. Det finns pdf:er på hansk.se som jag inte orkade titta på.  


Kanske har du en uppfattning om Hans K?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,vet du vad stolarna heter?Jag har precis köpt likadan.Mvh Åke