30 augusti 2009

Mitt lag

Då var det dags igen. Dags för en så kallad viktig match. Match i en sport. Denna gången skall Mitt Lag prestera efter en positiv period som kan bli en trend.

Jag har dock aldrig förstått mig på personer som trycker fram saker som att det blir svårt och typiskt laget, kan ej gå tre gånger i rad och annat. Gör de likadant med andra individer de stöttar eller gillar.

Antingen tror du på de, den eller det du gillar eller så kan du skita i det.

Det skall kännas för en, flera eller ett man gillar och att det är förtroende de har. Detta borde innebära att du som själsfrände blir chockad när något ej går vägen och inser att det är ett undantag. Det är omöjligt att det innebär att du blir överraskad över en vinst eller något annat positivt.

De jag har förtroende för är bra i alla lägen och situationer. När något överraskar eller chockar så är det bara att finnas till hands, fortsätta tro, visa det och hjälpa till att justera lite.

Inga kommentarer: