09 september 2009

Kickar

Oj, oj, oj vad viktigt det är att komma i situationer du ej varit i tidigare. Eller mer korrekt. Det är skitviktigt för mig att komma i situationer som jag ej kan styra eller förbereda mig för. Var så radikalt felbriefad för ett tag sedan i ett sammanhang där jag alltid är extremt duktig och förberedd. Det kom ingen konstig stress eller någon skit. Det kommer någon konstig energi och vätska som bara susar och rinner genom mina ådror. Och jag är beroende av att det kommer och att detta händer med jämna mellanrum.

Nu några dagar efteråt har jag insett att det ger mig en enorm kick och att det samtidigt tar enormt på krafterna. Om jag bara jämför med mig själv så tycker jag ej att jag presterar på flera dagar efter denna typ av kickar triggade av problem.

Måtte det alltid hända och tur att jag aldrig har eller kommer att testa annan stimulantia än livet.

1 kommentar:

LMS sa...

Kick, kickar, kickarnas kick...