03 januari 2010

Stolthet för Leeds


Så fantastiskt skönt att alla trogna supportrar får uppleva lite framgång och att vi kanske fick några nya supportrar idag. Själv är jag barnsligt stolt.

Manchester United - Leeds 0-1 i FA Cupen. Målskytt för Leeds var Jermaine Beckford.

Vet att LMS med flera håller med om att det är ett skönt besked för oss som varit supportrar sedan början av 70-talet och nästan har skämts sedan klubben "blåste" alla framgångar genom allt för vidlyftiga spelaraffärer en period i slutet av 90-talet och början av 00-talet. Samt att vi skämts för supportrars beteende vid alltför många tillfällen.

Stolt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååååh! Mister Rare gick just från dryg besserwisser till god och varmhjärtad idol. Du håller på Leeds alltså?!!!

Och samtidigt som jag erkänner ovan kommer jag ej att erkänna att jag läser den så ofta jag kan.

Nu får du fan vara tydlig med Leedsandet. Var det detta du kallade för Mitt Lag alltså? Skall läsa bakåt.

Leeeeeeeeeds United!

Bremner

Unknown sa...

Roligt att jag kan överraska och göra dig glad Bremner.