03 maj 2010

Fick en fråga

Kommer du ihåg hur vi satt och kliade oss i huvudet...?

Nej, blev mitt svar...

Jo, men vi satt och kliade oss i huvudet...? Ett år sedan...!!!

Nej, ...

Jo, visst minns du det... Vi...

Helt rakt, jag minns ej vad du pratade om, det är för länge sedan. Du kan säga att det var igår eller beskriva hur mycket du vill... Jag minns inte. Jag har haft, har och kommer ha för mycket att göra för att gullesnacka om hur det var för ett år sedan. Om det var ett år sedan så är jag säker på att vi agerade och att vi justerade eller åtgärdade mycket snabbt. Därför gick det säkert bra. Det skall finnas en fördel med att ha varit med om saker tidigare. Speciellt om du är den typen av person som faktiskt sparar rätt saker i minnet.

OBS! Ovan är bara en berättelse. Den är inget försök till att återge någon dialog jag varit med om.

Inga kommentarer: