10 augusti 2010

Fredrik Ljungberg

Jag har alltid tyckt att jag har förstått tanken bakom varje val Fredrik Ljungberg gjort i karriären tidigare. Tyckte valet från England till US var mycket smart, men stadsbytet i US... från Seattle till Chicago... denna gången förstår jag inte. Måste vara något annat som styrt än hur tidigare klubbval har gjorts och att vi inte kan hela planen. Nu har han varit i ordning i kroppen så länge att jag skulle bli förvånad om vi inte kommer få se honom i Europa igen i januari 2011. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr är det förmodligen Henkevarning!!!

/Melberg

Anonym sa...

Vad menar du med Henkevarning? Börjar dutta innebandy? Bli tränare? Svårt att lägga av? Klä sig medelmåttigt? Välja fel klubbar?
/Rob

Anonym sa...

Nu är jag helt lost?!? Menar du att det var dumt av honom att vika ut sig för Calvin Klein....du måste bli TYDLIGARE om jag ska hänga med! Visst är det fotboll han spelade när han var ung???
R.S

Mannen med Hatten sa...

Får nog erkänna att även jag undrar lite över vad som menas med Henkevarning i detta sammanhang?

Anonym sa...

Ingen aning om vad personen ska göra om den inte spelar fotboll gissar jag. Att jag gissar just det beror på att lyssnade på din långa och intressanta utläggning på lunchen. Tror fortfarande att du har lite fel.

Kidda