18 december 2010

Ingen värdig mig...

Tror att det var så du sa att du svarar numera. Anledningen är att ingen är värdig mig... I min värld är det ett helt briljant svar. Tänk på att det finns många och kommer finnas fler i din omgivning som kommer ha extremt svårt att få in det i sin mall. Och med mall så menar jag den som används som mallen för normalbegreppet. Och du ska gå som den du är genom det för du gör helt rätt som väntar till det kommer någon som är värdig dig. 
Den där pressen från alla möjliga håll är svår. Den är även svår att bli van vid eftersom de bara vill att du passar in och de dessutom är de viktiga. Så bli aldrig van vid den pressen, ignorera den och gör det som du vill.


När man är bra, skärpt och vacker, ogift och inga barn har så kan man inte ha det bra. Det är så de tänker. När man är som du så ska du hitta någon som är värdig dig, eller än mer korrekt, som är värd dig.


Stå på dig, värdighet är självaktning eller stothet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror "jag älskar mig själv mer än vad du förmår" räcker som relationstips....låt oss ta ett steg tillbaka och de vad dom gör av det....som en stubin på en nyårspjäs....i vissa fall...
R.S