01 januari 2009

Varför spelar du innebandy?

Jag bara undrar. Jag önskar att jag hade känt dig och kunnat ställa frågan. Jag har bekanta som säger att de känner dig och jag blir lite orolig när jag hör deras svar.
Jag har sett upp till dig och gillar så som du agerar och framförallt hur strategiskt och lugnt du behärskar ditt nuvarande jobb. Jag blev grymt imponerad när du gjorde reklamfilmen för Eurocard eller vad det nu var. När jag tror att du visade på humor och självdistans.

Däremot blir jag grymt orolig när jag anar att du kanske lirar innebandy och spelar i ett trött Allsvenskt lag för att du tror att du bara kan sporta fotboll och inget annat.

Måtte jag ha fel, måtte det vara så att din fru och dina andra eventuella rådgivare har en helt annan plan och ger en helt dig en helt annan omgivning än vad jag anar.

Inga kommentarer: